0

Smör är najs.....

'
I väntan på min morgonskjuts till skolan.
 Uderbara Lucas ringde mej när vi nästan var i Halmstad :-Var e du mamma? 
Jag: -Är på väg tll skoaln vaddå? Jag tyckte jag såg din bil utanför Lidl, och jag trodde du hata Lidl så
jag var rädd att du var inne och smyghandla, eller skolka från skolan.... -Nej jag bara lånar deras p-plats.
Hahaha, han är för söt, orolig för mamma inte är på rätt ställe.
Socialpedagogik, med först en stunds samtal om valet... sedan var det Jane som gällde. Jag ska sammanställa vår grupps arbete och började med det medan jag väntade på skjuts hem och de andra redan hade åkt hem.
 Slutade redan vid 14.50, åkte hem fixa lite med tvätten sedan på med träningskläder och gav mej ut på Tomarpsrundan.
Så nöjd var gång det är gjort!
Duschade och åt kvällsmat sedan körde hela familjen till Helsingborg för att bli vaccinerade...
'
coolt trapphus
en clown
Vi fick alla vars en spruta även om vi var tveksamma både jag och Lucas... och jag hoppas verkligen att
hans eksem inte blommar upp igen....
En kvällsrunda med Tekla, knäcke i ugnen och lite läxa innan sänggåendet.
Har lyssnat på Lars-Eric Uneståhl målinriktning och självbild,(tror jag den heter),....nja jag är inget fan.
Men jag provar för att veta. Ett tips är att säga högt till sej själv de här sakerna (se bilderna) och så tänkte jag att OM det nu skulle fungera så kanske mina barn kan ha nytta av det och satte upp dem (lapparna)på speglen i badrummet.
Lucas fyllde på med det han tyckte var viktigt.....
 
Jane, sedan sängen!
Natti!

Kommentera här: