0

Trångt på p-platsen

Efter grötfrukosten så körde jag Cs bil till Lidls parkering, och han tog min bil till besiktningen(ombesiktning).
Åkte med Sofie till Halmstad där vi verkligen fick 
..klämma in oss i en parkeringsficka......

Dokumentation under dagen och vi började med att analysera familjeförhållanden hos Alfons Åberg,
Pippi, KalleAnka, Ronja, Karlsson på taket och Mio min Mio  ....stackars barn... ;)
Ja, detta kom vi fram till.
Lunchade ett stort gäng på Peking och ....
....jag fick sushi! Lycka!
Eftermiddag hade vi diskussion om "Pågår en medikalisering/psykologisering av sociala svårigheter?"
och till sist ett Inskrivningsprotokoll av Alfons Åberg till ett HVB-hem.
Förkortningar att gå igenom

Vi hoppades att bilarna som vi klämt in bilen mellan skulle ha lämnat parkeringen UTAN att köra emot/slå upp dörrarna mot "vår" bil, men nejdå de stod kvar så det blev ett litet projekt att få ut bilen oxå...
 
Nu ska jag plugga och skriva en hel del och läsa ännu mer i väntan på kvällsmaten. Tokhungrig och VillaVidås nya överrenskommelse är att jag tar hand om ALL tvätt, förutsatt att den ligger smutsig i tvättstugan på söndag
kväll och så har jag tvättat, torkar, manglat, strukit och vikt det snyggt i högar till torsdag kväll.
Tömmer även diskmaskinen, men sedan ska de andra fyra göra resten i huset så jag kan ta mej tid att plugga.
Dammuga, diska. laga mat, städa toaletter, klippa gräs - sånt ska jag slippa nu.... får se hur länge det håller...

Kommentera här: