0

med goda vänner...

07.16 köre vi (Rasmus,Karo,Lucas,Christer,Tekla och jag) till Skäralid och Kopparhatten
Trappan är fotfarande tuff men blir lättare för varje gång jag går upp den nu.
Någon som tvunget skulle utanför stängslet "för att testa sin höjdrädsla" ... jo eller hur - dumheter!
 Fler än jag som tycker det är dumt!
Men det var kul att få visa upp Skäralid för Karro som inte varit där innan.
Vackert som vanligt
groupie, alla utom Rasmus
 
 
 
Häftigt att trädet envist trängt sej igenom berget och nästan ingen jord eller näring alls!

Snabbt hem för att byta käder och jag bytade bil, fortsatte till Klippan och till @Huvudsalongen
Linda klippte mina toppar och sedan....
...lockade hon till håret.

Hemma igen så städade vi och lagade mat. Rasmus var inne i Hbg och var EnergyKid hos Öresundskraft
på Bomässan. När vi var klara så kom våra gäster.
med vackra blommor och vin och bubbel
Plock med olika sorters skinka till bubbel, sedan nässelsoppa med frikadeller till förrätt. Huvudrätt bestod av grillbuffé, rotfrukter, pommes och sallad. Dessert blåbärspannacotta.
Lek: att spotta gelénallar i spannar....   sen kom vi inte längre :)
En härlig kväll med dessa undebara männsikor som jag inte kan träffa för ofta och ändå ses vi alldeles för sällan! Dans i matrummet och klockan 02.22 somnade Christer och jag.

Kommentera här: