0

panik utan mobil!

Hela fredagen satt jag med telefon och dator för att jobba på mitt Projektarbete om FaR.
Fick en hel del gjort, på eftermiddagen körde jag och Lucas in till Hbg och Knutan för att kpa JoJoStudent
till mej. Handlade mat till Dana och hennes vän-gäng och sedan körde vi hem och Lucas stack till gården för att vara DJ på discot där. Kom på rätt så snabbt att jag nte hade min mobil i närheten...  PANIK!
Lånade Danas mobil och körde tillbaka till Hyllinge för jag hade en känsla av attmobilen låg kvar i kundvagnen.
Kom dit, ringde, ingen mobil i kundvagnsskjulet men efter en stund så svarade någon i mobilen och den personen var ine på maxi!!  Nästan sprang in och var tacksam och så glad när jag fick den :D
Jäklar vilken puls jag hade när jag tog motorvägen i 180...typ
Hem igen städade ite och sedan fylldes det på med ungdomar i huset. De åt hamburgare, lockade hår, sminkade seej , festade och sjöng. Skjutsade Dana, Pertonella och Wiktor till Gråmanstorp där de hade överraskningsfest för Sebastian Frohm. 
Hade mys hemma med film, tillsammans med Christer, Rasmus & Karro. 
Lucas om hem vid 22, och vi la oss en stund senare och väntade på att Dana skulle ringa för att bli hämtad på natten. Hon och Billy fick skjuts av Simon hem, så det var bara att somna om och försöka sova några timmar.

Kommentera här: