0

Place4nails

Sovmorgon... mer eller mindre frivillig. Fixade och dammsög här hemma innan jag körde tjejerna till skolan och efter det inom Kvidinge för att hämta....
sushi-ris till Lucas som skulle göra sushi på hemkunskapen, men hade lyckats glömma riset hemma.
Hem igen och då dök Rasmus upp och sedan Christer som glömt sin jobbedator. 
Efter ett tag så kom Luis hit ochn vi gick igenom skolarbetet som jag behövde hjälp med. Och vilken tur att han var ledig idag,samtidgt som jag hade självstudier!
På eftermiddagen körde jag Christer tillbaka till Eket där han skulle vara grillmästare på personalfesten,
i Ekets bygdegård. Jag körde direkt till Klippan och till Place4Nails på Storgatan.
Förskräckliga!!(Dessutom lite svart snabblack på...)
Mycket bättre!  :)
Där var inte så mycket att bygga på men precis som jag ville ha dem och jag blev verkligen
supernöjd på alla sätt!  Kan verkligen rekommendera!
Hemma igen gjorde jag kvällsmat (ryggbiff och pommes) till Lucas, Karro, Rasmus och mej. Dana och ett gäng tjejer hade tagit (fått låna) min bil för en roadtrip. Efter maten satte jag mej för att kolla på Let´s dance (har inte sett det sedan första avsnittet) kul att se och guuud vad duktig MarieSerneholt är!
Började titta på film och satte klockan så jag inte skulle somna ifrån avslutningen på Let´sDance. Men precis innan min klocka skulle ringa så ringde Christer med panik i rösten: -Kom ochn ta mej härifrån!  - NU!!
-Har du kört än? - Ska jag ta taxi?, - Jag börjar gå!!  Fan! Missar jag vem som vinner dansen....
Satte mej i bilen direkt (tjejerna kom samtidigt hem då) och körde till Eket. Där stod Christer i lugn och ro coh pratade....   Borta var paniken. Sa hej till några av dem och sedan körde vi hem.
Frågade Christer varför han haft sådan panik när han ringde? ....  Jag skickade väl bara ett sms. Men du kom snabbt! Hmmm :P
När jag sedan försökte leta upp vem som vunnit blev han sur och gick och la sej. Tittade lite till på filmen innan jag också gick och la mej. Och Ingmar Stenmark vann - tokigt så!!

Kommentera här: