0

Powerpoint

Kall men skön morgon
Tog tåget till ett blåsigt och väldigt kallt Halmstad - det var jag inte beredd på och hade alldeles för lite kläder på mej :(  Där jag träffade min grupp, och vi skulle planera och förbereda vår redovisning i Sociologi -
"Från åsikt till insikt". Vi kom fram till flera bra saker och jag t.o.m började förstå lte sociologi - Yeah!!
Jo, det blev sushi idag också.
Tåget hem igen till Helsingborg.
Luis mötte mej utanför Knutan och körde mej till Klippan där vi plockade up Dana, körde hem till Kvidinge, gick en runda med Tekla. Under tiden kom Christer hem. Satte oss och drack kaffe en stund och pratade. Luis körde hem, Christer gjorde kvällsmat,jag började på en powerpoint som vi kommer ha  en redovisning. Kajsa och Pedro (Petronella) kom till Dana och de skulle "plugga" och ha sovis. Fick äntligen pratat med min mentorselev - kändes riktigt skönt att höra ifrån henne. Saknar henne när jag inte kan träffa henne på så lång tid. Men vi fick bestämt en tid som vi ska träffas nu i alla fall!  :D
Gjorde klart (nästan helt klart) powerpointen (Tack för hjälpen, Petronella!!!) och sedan var det dags för sängen.

Kommentera här: