0

Vårdplan?

En riktigt bra start på dagen
Visste inte hur mina tider skulle bli under dagen , vågade inte chanse utan tog faktiskt bilen i dag också.
Hade Social Pedagogik. Fick reda på hur vår tenta skulle vara upplagd , i grova drag och lite från Stormöte BIBASS. Kom på att jag borde legat på lite mer på LIAn för att lära mej skriva vårdplan och genomförandeplan. Något jag aldrig gjort och som kommer att komma på tentan...  Kanske blir tvungen att utnyttja min f.d handladare. Han har litta koll på sådant och jag har ju kontakt med honom!
Snälla Luis - kan du hjälpa mej? 
fm
em
Körde direkt till Klippan för att hämta Dana på skolan. Hem och fixade kvällsmat innan jag körde till Ängelholm där jag träffade Mille som hade börjat med ett nytt MLM. Intressant och väldigt bra produkter men ingen tid över till sådant idag. Helst hade jag träfat min mentorselev innan men tyvärr fick jag inte kontakt med henne innan.
Körde direkt hem och satte mej i soffan en liten stund och sedan blev det tidigt sänggående. Fortfarande inte helt väck med manspesten som faktiskt drabbat mej ordentligt.

Kommentera här: