0

Vecka 31

 Denna veckan var planerad att storstäda trädgården och en del inomhus....  Skitväder gjorde att det blev varken det ena eller det andra ...  Äh, jodå jag fick fixat en hel del trots allt, men på måndagen var vi i soffan trötta som bara den!
på tisdagen var Christer och jag ute på egen #livetettäventyr srunda
onsdag och torsdag så jobbade vi i hemmet
Fredag så hade vi drinkprovning hemma tillsammans med dessa goa vänner:
Mycket trevlig kväll och bra initiativ, Paul!
Däremot tror jag inte drinkvågen och drink-appen kom till sin rätt...  ;)
Jag gick och la mej lite innan de andra för jag skulle köra Dana på morgonen efter och sedan köra och jobba i Boalt.
@ivarsgård
B-G frågade om jag ville hjälpa till som funktionär och det ville jag såklart gärna. Två grupper (som var indelade i två och tre  grupper vardera), en möhippa och en svensexa. Jag hade hand om stocken och bilen.
Fantastiskt roligt och det är så kul att se, höra och vara med grupperna i deras övningar.
Var på plats där mellan 11 och 18.
Kan verkligen rekommendera ivarsgård i Boalt om ni ska ha kick-off, teamworksgrej eller annat. Massor av roliga saker att hitta på, vill man dessutom äta där så fixas det till mycket gott att äta!
När jag var hemma igen vid 18.30 så åt vi (Christer hade mått mindre bra under dagen) och jag valde räksallad.
La oss tidigt!
Söndag skulle vi ut på äventyr igen och denna gången för att köpa blommor i Hörby.
Någon palm och...
Blåregn
Sedan blev det en tur till IKEA för att köpa ljus och få tag i handtag till min nya kompostspann i stugan.
Det blev lite annat nödvändigt också.
Inom Flowerteam och till sist blomjord på Bauhaus. Hem och plantera och pyssla ett tag, sedan åt vi grillad kyckling och spelade kort med Lucas. Rasmus var hos Karro och Dana jobbade länge. 

Kommentera här: