0

Krockar

En trött förmiddag... vi börjar undra om det är det värt det. Tar flera dagar att repa sig nu fr tiden.
Lucas spelade volleybollmatch i Kvidingehallen. De vann .inte men spelade bra i alla fall
Körde och lämnade Rasmus i Ängelholm på flygplatsen och under tiden smsa Dana att de hade krockat.
Deras bil blev såhär... en olycka på motorvägen bakombacke-kurva gjorde att de inte såg kön efter olyckan förrän väldigt sent De gled in i en lastbil och sidan åkte in i bilen framför. Denna platsen satt Dana på och fick en liten hjärnskakning. Mycket värre skador än så blev det tack och lov inte!
Jag hämtade upp Dana och Felicia i Össjö och lämnade Felicia i Klippan och såg till att Dana var ok och inte behövde åka in till sjukhuset.
Och såhär ser min bil ut nu för tiden... Mina bilar blir påkörda och motkörda men det är aldrig jag som gör det....
Utom möjligtvis domharen som sprang ut och skrynklade till min registreringsskylt på Hondan, då körde jag själv.

Kommentera här: