0

Skogspromenad

En härlig skogspromenad direkt på morgonen, så skönt att det ljusnar tidigare och tidigare på morgnarna nu!
Lyssnar på Keplers - Stalker och mitt i slutuppgörelsen med kniv och skyffel i ett alldeles mörkt rum
och med stor koncentration och spänning lyssnade jag noga på Jonas Malmsjö när han läste....
DÅ! Tyckte Tekla att vi skulle kasta med pinne och hon tryckte in en grövre pinne i min vad....
Jäklar vad rädd jag blev! Blev inte mycket kastande..
svane vane och hans fru
...lite sol var det oxå
en hel del skolarbete blev det gjort under förmiddagen och kl. 14 hämtade jag Dana i Klippan på skolan för att vi tillsammans skulle köpa:
...benskydd. Köpte strumpor och lite annat oxå.
Träffade Åsa på parkeringen och hon följde med oss in på Väla för att fika.
 ... längesedan sist!
latte och en kanel/kardemumma cheescake
Fortsatte till MAXI, köpte mat och en ny fritös.
Körde hem och precis lagom till Lena och Conny kom och hälsade på. Drack kaffe, åt skumtomteglass
och de berättade om Florida och Fort Lauderdale.
Gav massage en liten stund senare och efter den var jag lagom trött för att kunna sätta mej framför tvn
en stund, och sedan sängen.
 
 

Kommentera här: