0

Överraskningsfest

 Morgonpw med Dana och Tekla, blev påmind av Dana att jag skulle till Nordic Wellness under förmiddagen.
Hem och tränade som tusan....
På väg till audition och lite nervös.
Men det gick bra och på lördag den 31/1 ska jag hålla ett combatevent på Nordic Wellness och ser verkligen fram emot det! Efter det körde jag till Hbg för att tanka gas, Hyllinge och handlade mat.
I facket där det finns två paket kvar är annat märke alla andra är ICAs egna....
 Borde inte ICA fatta snart att vi inte vill ha ICAs egna märke i allt? Jag vill inte och köper aldrig deras!
Körde hen och lagade Yacatana, vid 17.15 kom Mark, Ann & Paul och tillsmmans tog vi oss till...
födelsedagsbarnet som blev lite överraskad :D
Hela gänget samlat för en trevlig kväll och en glad överraskad Lena!
 Ann hade gjort god dessert

Jag drack t.o.m whiskey. vilket jag inte gjort sedan Dominikanska,,,

Kommentera här: