0

Stugan

Lördag morgon körde Christer,Tekla och jag till stugan
en del snö där under lördagen men ingen på söndagen...
B-M 6 Per var där tillsammans med Jeanette & Jim. Det jobbades överallt på fastigheten Christer höll på med vattenledningarna och försökte få det att fungera i gamla stugan, Jim försökte samma sak fast med el-ledningarna. Per, Jeanette och Britt-Marie var ute och sågade och eldade, Jag var inne och lagade lasagne till lunch. 
Christer fixade räksoppa till kvällsmatsförrätt
...och gott blev det!
En god gryta hade B-M gjort till huvudrätt. Jag var mest trött... målade klart ett rum i alla fall!
Körde hem innan lunch och hann knappt innan vi fick trevligt sällskap!
Det blev ett game GO oxå.
på kvällen blev det räksallad för mej
Glömde berätta att min mentor från skolan var på Trappan för att se hur jag hade det och hur det fungerade. Fick massor av beröm och blev väldigt glad!

Kommentera här: