0

vid havet...

På eftermiddagen var flera av vårt sällskap ute och fiskade på havet. De fick en del fisk...
 
Mormor&morfar bollar i vattnet tillsammans med Alex
coola brudarna hoppade av fisketuren i sista stund och mest chilla....
Fast vi spelade beachvolleyboll med Bubba(eller vad han hette) och fransmännen, lite skoj och lite skrämmande;)
 
På kvällen tittade jag på showen och dessa tre dansarna var klart bäst på scen kväll efter kväll!
Gick till discot själv (smög bakom Linus;)) denna kvällen, dansade en del men det var inte helt bekvämt...
Gick därifrån precis innan det stängde och gick (hela vägen i mina högklackade utan att ha ont!! :) ner till poolen och till muren vid havet, där satt jag själv rätt länge och njöt och allt för att kunna plocka fram när vi är tillbaka och det när det behövs i vårt kalla blöta och gråa hemland....
"vår pool" by night
det var då jag skrev detta:
I natt vid två-tiden satt jag själv (i bara en kortärmad klänning utan att frysa!:)) på en mur vid havet och tittade på månen som glittrade i vattnet. Hade dansat med flera duktiga killar både Bachata och Merengue i några timmar, njöt och funderade över kommande år och jag vet att år 2015 kommer bli ett fantastiskt år! Har så enormt många roliga saker att se fram emot. #lovemylife
 

Kommentera här: