0

Danas 18 årsfest

Torsdag förmiddag, med början kl.06 så "storstädade" jag stugan och tomten där omkring. Lämnade stugan efter en och en halv vecka där.
Fortsatte direkt att städa hus och trädgård hemma, for runt som en virvelvind och fick ordning där också.
Kändes riktigt bra! Dessutom fick jag tvättat undan en hel del från stugan. Lena och Conny kom en liten runda och hälsade på och
jag fick ett fint armband av gulliga Lena - Tack fina du!!
Rasmus pockade ner julgransslingan från björken och den sattes upp runt i trädgården.
Fredagmorgonspromenad.
Denna dagen började oxå kl. 06, trots att jag var i säng sent på torsdagsnatten. Städade klart det sista och vid 8.30 körde Dana och jag till Maxi för att handla mat till Danas fest, loppisfrukost, och söndagsbrunch.
Bortom Väla för att köpa ballonger. Ikea för hushållspappershållare och kompostspann.
Hem och lastade ur bilen och sedan körde jag direkt och hämtade upp Lena och vi körde till stugan för att lämna över den till hyresgäst. Visade runt och kom på att jag inte fått alla delar med mej från ikea till kompostspannen...  :( Hem igen och körde Dana till hennes jobb och satte mej hos Place4nails och fick ny snygg färg, ett champagneglitter-regn.Hem igen och fixade till mej själv och huset
Christer och Dana hade fixat till maten medan jag var borta.
Hämtade Dana och Billy när Dana slutade kl. 19, hemma igen hade gästerna kommit, de första i alla fall.
SEdan kom några av tjejkompisarna, bla Kajsa
cheeseburgartårta!!
barhäng
bartendern...
Fullt ös hela kvällen och natten! Christer och jag försökte sova och jag kröp ner vid 01.30 men kunde inte somna för när jag var nära ökade musikvolymen igen. Klart de hade ju fest!!

Kommentera här: