0

Harry Potter i Oxford

Efter många om och men, u-svängar och någon fråga om vägbeskrivning så kom vi hit och parkerade bilen.
Hungriga och slank in hit....
tog bord .... 
beställde dricka och....
.bytade bord och våning.
fish ´n cips
Sedan skulle vi leta Harry Potter-platser!
Det här finns med och här har man sprungit i spelet för att leta växter! :)
de här korridorerna finns med i film och spel
...innergården!
...och TRAPPAN- den Trappan!  :D  Jag var verkligen som ett barn och superlycklig!
Här är matsalen!!!!
Där framme satt de och blev indelade i sina olika elevhem
taket! - Det magiska taket
efter vi gått omkring där så gick vi in i kyrkan
snodde (! förlåt, men jag hade inga pengar och ingen Christer i närheten) ett ljus och tände för mamma.
Mamma som jag för övrigt hade älskat HarryPotter lika mycket som sina döttrar och barnbarn!
Lämnade H.Ps värld och började leta köpcentra
Christer och jag satte oss med vars en kaffe medan kidsen letade kläder och annat

Nöjda så körde vi tillbaka till hotellet och beställde mat.
Christer och jag fick vars en "irish coffee"... eller liknande
och så spelade vi kort!

Kommentera här: