0

Början på v. 23

Blev tokig ordning på Pragresan och jag vet inte varför , men det spelar inte så stor roll alla bilder är
uppe nu!  och jag vill passa på att säga
TACK till er alla fina som var med på en fantastisk Prag-upplevelse! ♥
 Morgonrundan tillsammans med Dana på måndagsmorgonen.Körde själv till Halmstad för Sofie vabba.
Hade föreläsning från FuB och om att samtala med barn.
Jag var rätt så trött och ofocuserad hela dagen, när jag sedan fick ett sms från Lucas att han behövde hjälp, blev det inte mycket bättre. Jag körde hem (fast det var max en timme kvar på föreläsningen.
Christer var hemma och hade fått hjälp med värmepannan som tjöt i ledningarna.
Ledsen, arg och besviken på Lucas och jag vet fortfarande inte varför han är så arg och elak.
Skogsrunda Christer, Lucas , Tekla och jag -inte för det hjälpte men det var skönt att komma ut i skogen.
Blogga klart Pragresan medan Christer förlorade mot Poppe i badminton.
Trött men kunde inte somna när jag väl lagt mej...

Kommentera här: