0

Hem igen

Upp i god tid och duscha och packa klart.
Älskar denna tavlan som hängde i matsalen på hotellet.... vilket påminner mej...
var blev våra tavlor av ,Christer?  kanske där jag la min kavaj :(
 
Taxi till terminal 2 två och flyget hem till Sverige (fast inom VictoriaSecret för nya trosor, som ska hållas borta från en viss hund!)
Närmar oss dansk mark
Vi kom av, vi hittade bilen och vi körde hem till Åstorp/Kvidinge med GPS
När vi kommit hem så packade jag upp min väska , satte igång en maskin tvätt och åt. Klockan 14 började jag obba på Kristianstadgatan och jobbade där till kl. 21 tillsammans med Frida och Sanny.
Tankade dubbelbilen och körde hem till soffan en stund innan jag la mej och innan jag blev väckt för att hämta Dana och Rosanna i Klippan där de var på lagfest.
 
SÖNDAG
Tvättade, och satt vid datorn hela dagen och när kvällen kom var min dokumentationstenta klar och ivägskickad. (Kom på ett par saker idag som jag glömde skriva... :()
Brunch med familjen
Christer och bubbelbadade och bastade efter tentan blivit klar - så gött bara en kvar (+ lite annat)

Kommentera här: