0

Klippan väst

Christer var snäll och tog Tekla på morgonen för jag började jobba kl. 07 i Klippan,på hemtjänst väst.
förmiddagsfika... med lite vatten! Lyxigt värre  ;)  Det är nöt-fruktmixen som vi fick på Triathlon.
Hade dusch och städning och en massa bäddningar under förmiddagen.
Jobbade fram till 13, och efter det lunchade jag ihop med Christer i Klippan
Folkets hus,där vi åt äggakaga och fläsk (fd Spången ägarna har tagit över där.)
Hem till tvättstugan sen, och lite senare så gick Christer och jag 5 km med Tekla ( efter han hade sprungit 1mil på 49 min!) Körde till Åstorp och till Mille vid 18.45 för att hämta
lite mer aloe vera, mådde så bra när jag åt och drack det.
Direkt efter så började jag springa Tomarpsrundan
istället för att vika av till Storgatan så fortsatte jag ner till cykelstigen och vidare förbi (!) vårt hus för att komma upp i 5km. 5,3 blev det sakta men jag sprang hela tiden och är ändå nöjd.
 
Christer grillade och gjorde god mat till oss alla som hade tränat under kvällen.
Dana var i Klippan med fotbollslaget och tränade, Billy och Rasmus tränade fotboll i Kvidinge, Christer och jag sprang,,, det är bara Lucas som vi behöver ha igång med motion      7träning.

Kommentera här: