0

MIDSOMMAR

Gick upp lite i sju och gick 8,5km tillsammans med Lena och Tekla. Åt frukost och gjorde mej klar för att köra Rasmus till Hbg (han skulle hämta ut sitt leg, men det var såklart inte öppet på polisstationen) och för att hämta ut Lucas glasögon. Det blev en sushi-lunch på Väla
Mina killar älskar det lika mycket som jag gör det!
Lucas nya snygga glasögon.
Släppte av Rasmus vid buss-stationen och körde vidare till Trappan där jag skulle jobba midsommarkvällen.
Aerosol skänkte några vattenflaskor till killarna där.
'
Jobbade med dessa tre killar - hur gått som helst för mej... jag satt å frysen och tittade på när de tre lagade mat! Kanonjobb ju!  :D
Äh jag gjorde lite annan nytta där.
Hemmagjord pizza till midsommarmat....  funkade hur bra som helst.
 
Senare på kvällen så tränade vi salsa och dansade med killarna och hade urkul!
Skrattade massor och svettades ännu mer! En underbar midsommarafton.
Jobbade till 00.30, hemma så sov Christer men Lucas och Simon låg och fnittrade i vars en säng.
Christer och killarna hade ätit tillsammans, Poppe&Malin var en runda och hälsade på och sedan hade Christer gått hem till Lena&Conny en stund.

Kommentera här: