0

Uppladdning!

En väldigt trött förmiddag!!  Luis var och lämnade saker som var glömda.
Såg filmen CAKE, en djup men bra film (vilket inte killarna tyckte)
Vid 15.30 hämtade vi bilen hos Jönssons och sedan fortsatte Christer och jag till Bauhaus där vi köpte en våtdräkt till mej. Maxi för allt det andta jag behövde och mat till kvällen
Havregryn och allt annat jag behöver för att ladda upp inför Triathlon... i morgon. för jag har tränat....
INGET!  Alltså inte sprungit, inte simmat och inte cyklat en enda meter på veckor!!  
Har vilat mej i form... 
Cyklade bort till Lena&Conny med Tekla som sällskap, lämnade min cykel där och sedan gick vi hem för att äta kvällsmat
Bästa uppladdningsmaten... eller?
Ingen träning, äter ... mat och stukad stortå....    Jo, jag vinner säkert! OM jag kommer i mål, vill säga ;)
 

Kommentera här: