0

Fläskamåndag

Underbar måndagsmorgon med 4km pw och efter det sit ups, push ups och lite planka-tabata
Kanonstart på veckan!
Fantastiskt väder!
Väntar utanför Lidl....   ;)
förmiddagsrasten
ny bok att införskaffa

Slutade til lunch efter vi gjort klart vårat grupparbete.
Lunch på Lotus tillsammans med Sofie, efter det fick jag köpt några nya t-shirts på H&M.
Hemma så fixade jag med tvätten, dammsuga, bädda massagebänken, förberedde kvällsmaten
och kl. 17.30 stod.....
Äggakagan på bored, te de litta krösenamos,en fläskamåndag och allt! 
Gav massage
Snackade med Lena efter hon hade rastat löpbandet och sedan tog jag tag i min rena tvätt istället för att motionera... som jag hade tänkt. Fast just nu känns tvätten som viktigare - vill verkligen blev av med all mangel- och stryktvätt! Kom en bra bit på vägen innan jag somnade vid 23 toktrött!

Kommentera här: