0

Inte redit bra....

Christer och jag tog ännu en tur runt våra domäner(för att kolla gränserna igen)
Vi har tydligen mer mark än vi visste om...
Åt frukost, diskade undan och packade ihop våra gejor innan vi körde hem till Kvidinge, fast vi vek av och körde bortom Klippan där vi hämtade upp denna donnan...
INTE så pigg! Domaren gav alla rött kort och var tydligen väldigt jobbig med sin visselpipa...
Fantastisk god middag på grisköttet

Skulle stryka men när allt och jag väl var på plats orkade jag inte och bäddade ner mej under filten , frös och var väldigt varm.... Christer trodde jag hade feber - en sådan sak skulle jag aldrig tro på! :P
Men i vilket fall mådde jag inte alls bra och hade om i lymforna och lederna. Hel pyjamas, raggsockor och filtar. Sov inte mycket. låg mest och snurrade i värmen. 

Kommentera här: