0

Kycklingsallad

02.30 gav jag upp och gick ner framför tvn, halvslumrade till en film och vid 05 gick jag och Tekla vår morgonrunda.
Duschade, åt och sedan körde jag till Halmstad(tankade gas i Ängelholm), Sofie är fortfarande sjuk. Bilen min la av precis när jag svängde av motorvägen och tre gången behövde jag starta om den innan jag kommit till p-platsen...
Vi hade social pedagogik med Wolf, mycket bra trots att jag var trött!
 Ner och köpte en stor kaffe på förmiddagsrasten, ingen promenad men fick lite extra styrka av socker och koffein. Slutade till middag, då hade jag en lunchdate nere på EspressoHouse
Kycklingsallad på Capri
Halmstads vackra bibliotek
En vanillalatte med trevligt sällskap.
Körde hem vid 15, fyllde på med motorolja och bensin innan jag gav mej ut på motorvägen. Klarade hela vägen hem och tid är beställd för koll av bilen. Satte mej med skoluppgift som skulle vara inlämnade k.17. Christer och killarna gjorde kvällsmat, Dana bor i Klippan hos Petronella i Wiliam och Emmas lägenhet denna veckan.
Åt skrev lite till och sedan så gick jag och Tekla en liten runda med Lena.
Välbehövlig promenad! Mår mycket bättre nu!
 

Kommentera här: