0

Projekt och till Nyköping

Morgonpromenad innan jag körde och lämnade bilen på städ/tvätt i Åstorp. Sofie hämtade mej där och körde oss till Halmstad. Ämnet som vi började med förra veckan var Projekt och vi skulle ha en projektidé till denna fredagen...  MEEEN så svårt det var att komma på någon bra som kan engagera mej!
innan jag åkte iväg på morgonen så tänkte jag använda en skolaklass som jag tänkte lära att dansa vals innan studenten, ett projekt som jag lätt kunde klara OM jag hittade en intresserad klass. 
MEN på väg till skolan så läste de upp på nyheterna att det var en undersökning gjord om FaR i Sverige.
Något jag brunnit för sedan jag blev instruktör för många många år sedan men som jag knappt träffat på i verkligheten. Undersökningen visade att tre månaders fysisk aktivitet var bättre mot depressioner än både antidepressiva mediciner eller KBT-terapier.....  - NÄHÄ!??- REALLY?  Jag är glad att det äntligen lyfts fram!
Ett riktigt bra projekt för mej!
Lunch på Bull´s med Sofie och Tor.
Pasta med räkor i hummersås

Hämtade en ren och snygg bil, sedan Lucas på skolan. Packade klart de sista hemma, kramade om
Lena(som sprang på löpbandet),Tekla, Dana och Rasmus. Satte oss i bilen och körde för att hämta Britt-Marie och Per. Körde mot Nyköping och till Tina och en väldigt överraskad Lars.
Vättern
Champagne från USA - Tack Conny&Lena!
Bok att läsa

Kommentera här: