0

Ris på afganistanskt vis

Morgonpw med Tekla, lyssnar på Ferry tales med Björn Ferry under tiden.
Inte kallt men lite disigt
Hemma igen gjordes det ris på afganistanskt vis, och jag bäddade nere i massagerummet för två massager som jag gav under förmiddagen medan Christer stekte kyckling.
Åt lunch tilsammans med Malin och Poppe och övriga familjemedlemmar.
Christer och jag lämnade middagsbordet medan de andra satt kvar, och så körde vi till Väla och tll Zara.
lite nya kläder tll Christer och mej, rätt många plagg för inte så mycket pengar.

Lämnade Christer hemma och körde direkt till Klippan för att ttta på Klippans damA-lag, träningsmatch mot Röke. Dana var med hela matchen tlls det var två minuter kvar, då gick hon av för hon hade fått kramp i båda vaderna... 
Jag "klarade det" till ca en kvart in på andra halvlek, sedan frös jag så mycket att det gjorde ont i fötterna. Köpte tulpaner på Storköpet, hem och blogga och förberedde för kvällen.
Vad-massagepå Dana när hon kom hem. 
 

Kommentera här: