0

Sol!

Körde in till stan för att lämna kryddor och passade på att fika på EspressoHouse. 
Inom bibiloteket i Åstorp för att låna en bok som jag beställt men inte fått och som vi har tre kapitel
(fast jag läste fyra) i läxa til imorgon
Den satte igång med en massa kul i huvudet att planera och projektera, så att jag hade svårt att just läsa
och koncentrera mej.
men jag fick lite sol på köpet :)
Städade huset med Dana och Lucas (Rasmus jobbade och Christer i Sälen). Lucas gjorde kvällsmat och vi fick ordning (och jag mådde så bra igen!). Snubblade dock precis innan mållinjen och sista golvet blev inte riktigt klart innan jag körde Lucas till Klippan och trampolinträningen. Fortsatte direkt till Folkets hus där jag höll
Combat-pass
Slapp låsa ner för att Renée och Gunilla kom för att pynta huset till lördagskvällen (den ser vi fram emot!),
körde direkt till Klippan och hämtade hem Lucas. Städade klart det sista och sedan blev det en fortsatt lugn kväll.

Kommentera här: