0

VG och Capri

Jag rockade också sockorna på fredagen..#rockasockorna
Körde till Halmstad utan Sofie, fast hon kommer nog med på måndag! :)
Fick tillbaka Kommunikations-tentan och...
Ett klart VG på den också!  Gott! :D
Christer skickade en bild från vinterlandskapet
Efter skoldagen så körde jag inom och köpte lite blommor till hemmet.
Sedan fick jag kaffe-sällskap av Luis.
Skogat vid grusgraven
Rastade Tekla  i grusgraven på kvällen innan jag körde till Åstorp

Vårens Capri-visning/myskväll hos Pernilla
provades kläder...
och massor av fantastiskt god mat i vanlig ordnng!
Helt makalöst Pernilla - du är som en maskin, en bra sådan ;)  Tack för god mat och gott sällskap,
denna gången drack jag t.o.m lite vin till maten. Lämnade bilen och fick skjuts av Rosanna hem.
Diskade upp efter ungarna och fixade till i hemmet innan jag gick och la mej, väldigt nöjd.
 
Dessa kläderna köpte jag med mej hem.
 
 

Kommentera här: