0

Chai-latte

Tidig morgonrunda med Tekla.
Psykiatri på schemat och redovisningar från halva klassen. Flera väldigt intressanta!
På lunchen stressade jag iväg till
Panduro för att köpa textillim till Dana...! :D Kul va!?
Satte in Rasmus pengar från försvarsmakten in på hans konto och fick lära banktjänstemannen var Kvidinge ligger....  obildad man som blev lite klokare ;) Köpte present till Luis, tröja till mej  som jag ska ha på lördag
och mat för jag inte hann fixa till något när jag kom tillbaka till skolan.
Direkt efter skolan körde jag till Helsingborg för att ta fika med
Luis. Drack chai-latte för första gången - väldigt sött! En trevlig stund hade vi i alla fall!
Christer var klar med besken och den var väldigt god!
fm-fika          sushi till lunch            kotlett med bönor till kvällsmat.

Kommentera här: