0

Chaufför

Lunchen igår blev keso med sallad och tonfisk till det en fruktjuice gjord på halvruttna frukter i skålen: Apelsin, citron, ingefära, äpple och banan - helt ok!  Och jag vet inget av det stod på dietmenyn, men det var det jag hade hemma, och jag är utan bil....  ;)
stekt lax, broccoli och  brysselkål till kvällsmat efter att min psykiatri var ivägskickad.
Jag gjorde pannkakor till Lucas, Dana och Christer - som åt både och...
Lucas tränade först volleyboll och sedan trampolin. Dana körde honom alla tre turerna! :) Nog enet skönt med henne som chaufför nu för tiden , jag sparar massor av tid på det viset! (Inte pengar, men tid!!)
När Lucas kommit hem så tittade vi fyra på Berg&Meltzer tillsammans och skrattade gott.
Målade Danas naglar... inte alltid så lätt med två halvblinda hönor.
Så glad och nöjd med mina härliga ungar saknar bara den store, men tycker samtidigt att det är väldigt skönt att de börjar forma sina liv utanför Villa Vidås. Just idag var Lucas glad och tror att det hade funkat hyfsat i skolan.

Kommentera här: