0

KBT och rökt lax

Började dagen med att packa klart allt till hela helgen och skolan, sedan packade Christer, Tekla och jag ut oss i bilen och körde mot Halmstad. Stannade till i Mellbystrand för att handla mat (och äntligen fick jag lämnat in Danas blodförtunnanade-spruta på apoteket). Fortsatte upp till Halmstad och parkerade på "Lilla Torg" och alla tre gick till skolan där jag hade KBT-samtal och Christer passade på att jobba en stund. Efter 57 minuter så var vi klara med KBTandet och Tekla fick sitta i bilen medan Christer och jag lunchade på Spis&Deli
En viltfärslängd med rotfrukter, rätt så gott (kanske lite väl torrt för min smak),
En snabb tur till systemet och sedan körde vi ut till stugan
Vi fixade, bäddade klart i vårt "nya" sovrum och fortsatte sedan med en mysig eftermiddag/kväll i varandras sällskap.
Rökt lax från egen rök till kvällsmat och gräddstuvade potatis.
Härligt TACK!  :*
 

Kommentera här: