0

MIMO 30 år!

 
Hundpromenad 3km, innan BRAK och så till Klippan. Innan jag hoppade in i duschen så vägde jag mej som vanligt på badhuset. -1.25kg sedan i torsdags.....   Känns mer än bra, nära mitt stor delmål som jag haft i flera år nu....
Kände mej väldigt stark och tänkte att jag missade 500m i torsdags så jag simmade 1250m idag på 34min.
Kvarg till frukost och sedan åkte jag med Sofie till Halmstad. Hade Mångkulturalitet med Jonas om ;
Svåra stora frågor...
fm-rast promenaden samtidigt som jag praade med pappa för att höra hur han mådde och hur värdena
låg efter testerna. Det var tydligen dags att göra mer knäckebröd till honom också...   ;)
Fina Mimo fyller 30 år idag och var gullig och bjöd på fikan. Supergod!! och jag var duktig och tog bara
en tredje del av en bit, bara för att få smaka lite...
Dessa fina, goa tjejer!! Mimo 30år till vänster  och Malin till höger
den "riktiga fm-fikan" Fiberpulver på jordgubbar
lunchpromenad
Misosoppa och sjögräs till lunch. Klarar mej ur bra som helt på det!, Dessutom såå gott!
Grupparbete på em, gissa vilka som var i min grupp....
Slutade närmre 15.30 åkte hem och handlade kvällsmat på OJ och grejer till fredagens dessert.
Grillad kyckling med blomkål, broccoli medan kidsen åt den med pommes.
Jag gjorde en omgång fredagsdessert. Kom på att jag hade glömt en del , snabbt till Oj (tog lite längre tid än jag planerat, träffade Katta L, blev så glad och det var ju så länge sedan!!) .
Lena och Conny stod och väntade på mej , bytta om så snabbt jag kunde och sedan gick vi kvällspromenaden.
Har skrivit nästan helt klart KBTn men nu trillar ögonen ihop och jag nattar mej. Grattis Sverige till vinsten över Danmark i fotboll.
Tack och gonatt för en härlig dag, vi nådde inte riktig milen idag och det blev aldrig någon combat men känner mej nöjd ändå!   Puss puss
 

Kommentera här: