0

Torsdagseftermiddag

Körde ett combatpass efter studierna i torsdags och lika härligt som det brukar vara och svettas som vanligt!
Dammsugade över huset och duschade.Lämnade Lucas i Åstorp för volleyboll träning. Och under tiden fick jag ett pm att mina grejor för detoxen hade kommit  så jag körde inom och hämtade dem.
Fick en hel del annat spännande att testa också, STORT TACK Camilla!!
Christer hade lagat kvällsmat under tiden, som vi åt när jag kom hem igen tillsammans med Dana och Billy.
Efter maten gick vi 3kms rundan med Lena och Conny
Reflexspray på Tekla : öron och rumpa och på Christers byxor nertill
och på ryggen! Fantastiskt effektivt och syns inte alls utan blixt! 
Gjorde en laddning knäckebröd under tiden jag manglade klart det sista till stugan och innan vi hamnade i soffan och sedan i säng.
 
 

Kommentera här: