0

Höst i skogen

 
Vaknade vid 7-8, gick upp och ändrade klockorna efter hand(mest Christer), drack kaffe och åt frukost.
Jag brottade mej in i bastun med allt mangel- och stryktvätt. Christer flyttade in palmerna till deras vinterförvaring. Mina fina hibiskusar fick också flytta in nu.
Vackra höstfärger på pelagonierna
Klädde oss i gå-kläder och körde upp på åsen och gick 6kms rundan och njöt av skog, sol, lugnet och varandra.
Det står en hjort mitt i bilden
Underbart och energigivande! <3
Hemma igen gjorde Christer våfflor medan jag strök vidare. Åt och sedan såg vi film/strök, hela eftermiddagen fram till 16.40 då jag bytte till träningskläder och vid 17 körde jag till Ljungbyhed
Månen är stor, klar och vacker!
Annas pass är så grymt roliga och ger  så otroligt mycket! Vi svettas och är så taggade alla som tränar där.
Svettiga och lite skakiga...och sjukt nöjda!      Ledsen Mattias  ;)
När jag var hemma prick 19, så var maten nästan klar och vi åt burgare till kvällsmat, efter det kom Lena och vi gick våra kvälls-3km.
Den här inbjudan låg i brevlådan när jag kom hem, blev så glad och började fundera på klänning...
Såklart vi ska gå på den och jag längtar redan!
Min äre make ligger redan och sover i sängen, tv-rummet är fullt av ungdomar och jag tänker gå upp och hålla min man sällskap!
Puss & Kram och Gonatt alla! /L8 <3

Kommentera här: