0

..inga tecken...

 
 
 
 
En frisk och skön morgonpromenad
Vacker soluppgång
Duschade och fixade mej innan jag hämtade Sofie i Åstorp och körde oss till Halmstad.
Där hade vi KBT-handledning mellan 9.30 och 11.00. Körde hem till Skåne igen, släppte av Sofie i Åstorp och fortsatte själv till FlowerTeam där jag köpte cyklamen, 6st stora mörkröda! Ljung och ett moss-hjärta till mammas grav.
In en runda på ikea för att kolla gardintyg och lite annat smått och gott. Bl.a ny kompostspann till stugan(den andra jag köpte blev för stor) och lite målarpyssel till helgen.
Ner på stan och in i den asiatiska butiken för att köpa sjögräs och svart spagetti.
Hittade sjögräs i den butiken sedan sprang jag upp till Life på Hästmöllegränd och köpte svart bönspagetti
(det var inte det jag letade efter men det jag hittade...)
Detta trevliga beskedet fick jag med posten
. så jag tänkte att jag kör igenom alla passen jag har här hemma för mej själv.
 Genomsvettig och  Lyckorus direkt!!!! <3
När Christer kom hem fixade vi till pyttipanna till oss två. För Dana var på innebandyträning och Lucas kom
hem under tiden och hade ätit med farmor och de små kusinerna, de hade varit på bio innan under eftermiddagen.
Efter maten och ett avsnitt deckare så gick jag 3 kms rundan med Lena. Tittade lite till efter promenaden innan vi gick och la oss.

Kommentera här: