0

Inställt och inställt...

 
 
Slutade jobba kl.11, körde till maxi och handlade mat, och sedan direkt hem för att äta. Vilade en stund på soffan för min nattsömn hade inte varit den bästa(på soffan, en ok förvisso, somnade vi 02 och vaknade 04.15, slumrade fram till 06 när jag gick upp och började skriva bl.a överlämning)Dna hade min bil och när jag hade duschat så körde jag henne och några andra tjejer till Klippan och sedan till Gråmanstorp där de hade överraskningsfest för Daniel, Dellas kille. Lucas skulle på fest hos Alvin på åsen och åkte dit med några vänner med moppe. Christer och jag tog tåget till Klippan (velade ett tag om vi skulle till Klippan eller in till stan) där vi gick till Rackis för att äta själva - vi kan sånt nu med stora barn!!!!  :D :D
Jag drack faktiskt ett glas vin till maten men lovat bort mej som chaufför på natten vid 02 så vi höll oss till det enda glaset både jag och Christer.
Christers... som inte hade förväntat sig en röra (trots att det stått på menyn) men det var en fetaoströra med paprika
och min varma feta med tomater - gott!
Baconinlindad fläsk med fetaost, sallad och jag tog grekisk sallad till medan Christer tog varma chips till.
När vi var mätta och nöjda så tog vi tåget tillbaka till Kvidinge. På tåget så träffade vi Lena och Conny som hade varit hemma hos Jenny. De följde med oss hem en stund... trots att Conny var liiite trött efter att ha varit och fiska sedan kl.06 på morgonen Dessutom blev de tydligen smått berusade av fisken - Vem fick nu den störste fisken på båten??  ;)
Vid 00.00 hämtade jag Dana, Billy, Simon och Emil och körde dem till Kvidinge, efter ett litet tag körde jag upp på åsen och hämtade en inte så pigg Lucas....(han fick städa bilen dagen efter!!)
När vi upp Lucas i sängen så kom tre av hans kompisar på moppe och la sej på madrasserna som Lucas hade bäddat och fixat till innan på kvällen. När alla fem ungdomarna var i säng så la vi också oss, lite över  02 skulle jag tro att klockan blev.
 
Inställd Gåsamiddag och inställd Oktoberfest. Vi skulle på Oktoberfest hos Håkan och Marita i Hbg, men tyvärr hade Marita blivit sjuk och låg nerbäddad med feber. De kommer att ha festen nästa helg istället men då är vi uppbokade och till något som jag längtar till hela året!!

Kommentera här: