0

NÖJD

Så fort det ljusnat åt v frukost och sedan ut till vedhögen igen
Högen halverad när vi började den dagen...
Så var vi klara!
Fy tusan så nöjda vi är av flera olika anledningar!
Rensat ut saker som ska slängas.
Städade stugan och körde hem vid 14.30
Inom Spånstad - vi var ju vrålhungriga!
Detta fixades till hemma under veckan som gått. Superbra!
Duschade Tekla som luktar illa efter bad och rullningar i diverse illaluktande saker. Direkt efter körde jag till Ljungbyhed och till ....
Boxing - rätt nöjd själv att jag orkade.
Lämnade tio minuter tidigt för jag hade uppdrag som chaufför till Rasmus som skulle till Ängelholm.
Hämtade räksalad och kebaber på hemvägen. Såg ett avsnitt Arne Dahl och sedan ner i sängen.
Trött och nöjd!
Min helvetesvecka blev inte riktigt som planerad( mycket för den inte var tillräckligt planerad), men jag har fått en massa nya insikter och lärt mej en del nytt om mej själv och att man kan ALLTID lite till!!

Kommentera här: