0

Trappan

Pussa man och barn och åkte med till Halmstad.
Mångkulturalitet
pw på rasten
lax med pest och bulgur till lunch, och snälla Linda gav mej sin extra sallad för jag hade glömt min hemma.
pw
Slutade vid 14.30 och åkte med till Åstorp och körde direkt till Helsingborg och till Trappan. 15,45 var jag på plats.
Jobbade med Nina, Caroline och Anette. 16 killar..... några fler killar där än sist jag var där...
Fixade med lasagne till kvällsmat, gick bort till apoteket, körde till sjukhuset och sen tillbaks till apoteket.
Diskade och plockade undan. Tränade dari (ett av språken i Afghanistan)och svenska med killarna som hade saknat mej och berättade att det var typ 16 dagar sedan sist jag varit hos dem :)
Alla killarna var hemma i rätt tid och de var alla trötta och somnade direkt. Jag somnade vid 02-tiden.
 

Kommentera här: