0

Loppis fortsättning

Så var klockan 13...
...och de sprang in som vanligt
https://www.facebook.com/ingela.arvidsson.777/videos/10154334672923554/
jag vet inte om det går att länka in men det är ett inlägg p fb av Ingela när vi tömde presenningarna från regnpölar. FY va det regnade på seneftermiddagen!
Vi blev blöta, skrattade, drack och hde hur kul som helst!  Va jag är glad för vår pratstund Nettan och Jenny!!
Underbart att se er! :*
Efter stängning gick vi hem och duschade oss varma!
På med torra rena käder och så cyklade vi hem till Rasmus Camper
Rasmus bytte bara skor till kvällen!
Tydligen så tog jag intge ett enda foto på hela kvällen, men vi sjöng (sorry pappa, för jag ringde, hoppas det inte va alltför sent;)), skrattade och dansade hur mycket som helst!
Loppissöndag!
Den vanliga brunchen
Sen va vi på plats igen!
Auktion pkl.15.30 som vanligt och jag tror den gick bra.
När vi stängde ner så började vi rensa stånden och slänga och ta ner och vika (viktigt med den fina ramsan till det, Tina,C) presenningrna. Nästan allt kom ner vilket var ( enligt de andra åren) flera dagars arbete.
 
 
Mina älskade fina killar (Dana jobbade hela helgen och kunde inte vara med)
Vi åt hamburgare tillsammans alla på IP efteråt, ett gott gäng som jobbar, sliter men har väldigt kul under tiden!
Dessa blev jag tvungen att slänga - de blir aldrig vad de varit (under ett par Nasty Pig-chaps....) 

Kommentera här: