0

Stugan

När jag kom hem från Boalt så hade Karro(mest) och Rasmus bakat Polksa bullar - väldigt goda med blåbär inuti
Så stor och fin vår ena kronärtskocka.
Christer och jag packade ihop oss i bilen och körde mot stugan...
hittade denna på bordet! Tack själva Linus och Ann, märktes knappt att ni varit där något jag uppskattar massor!!
...och en halvtimme efter oss kom Annika och Mattias. Vi packade in oss och mat i stugan och sedan gick vi hem till vår kära granne
Vars en kräfta och väldigt  god toast till förrätt
 
Morgan hade köpt ny "leksak"
 
Lara Croft herself!
Söndagmorgon
Frukost på uteplatsen!! Hur gott är inte det!??
Plockade en massa svamp!
Det blev svampamacka till lunch
Min hibiscus blommar där uppe
Lingon, inte mogna riktigt än
Njuter av solen, av skogen och av närmaste
Rena djungeln där också!
Svapamacka även till kvällen , vi åt något gott till huvudrätt men jag kommer inte ihåg vad... 
Men efte maten lämnade jag Christer, Annika och Mattias i stugan och jag körde hem för att vara redo att jobba dagen efter.
 
 

Kommentera här: