0

v.32

Ny måndag, ny måndag, nya tag!!
Lunchrunda ner till havet, med 5 pokéstopp
...med denna i skon = ont!
Ett sorterat arkiv!
Älskar mina fina hibiskusar!
en käll i Helsinborg på jakt efter pokémons och i brist på ork och lust till annat
Tisdagsmorgonspromenad!
En runda till stadshuset i Ängeholm
Väla tillsammans med Christer och Lucas för att införskaffa nya skolkläder till Lucas
Caesarsallad till mig....
Schnitzel till killarna
Vi hann en snabb runda in till Dunkers också, såklart
Onsdagsmorgon började med regn
men ok till lunch
 
 Någon fångade en vit svala i tron att det var en undulat som rymt....? Men den var väldigt söt och första gången jag ser en sådan.
Den släpptes ut igen och den fick kontakt med föräldrarna direkt!
Det bjöds på smörgåstårta, en 40-åring som bjöd
Träffade min killa vid hembygdsparken i Ängelholm igen för en kaffe, glass och några pkémon. Den mesta av tiden var jag i telefon, dels med jobb och dels med Tina svägerska
Vi åt kvällsmat på en liten Italiensk restaurang inne i stan.
Kvällen avslutades på bästa sätt med min älskling i badbaljan!

Kommentera här: