0

Glöggmingel

En lugn fömiddag där jag skulle färga håret, men blev lite fundersam när jag köpt två förpaackningar med samma färg och det är så här stor skillnad på dem....
Christer körde mig och cyklarna till Paul och Ann och då kom vi på att vi var hungriga så vi körde ner till Sibylla
(Förlåt för bilden, Christer!) Sen ådde vi båda mycket bättre.
Ann kom ner och åt hon också sedan åkte jag med henne till Helsingborg och till Pålsjö
En vackermen kall dag att bada i havet
En härlig stund i bastun
Sen ett friskt dopp i havet
När vi var klara så körde Ann mig till Fredriksdal för att jag skulle träffa Annika, Mattias och Christer på julmarknaden
Fick gå en bra bit och när jag kom fram till ingången och såg den enorma kön, så skickade Christer"Det är inte värt 100kronor"
Vi bestämde att jag skulle vänta utanför på dem. Det var tydligen massor av människor och mycket trängsel där inne, så vi körde till Väla istället. Men det var bara för att Mattias skulle lämna in sin mobil, De släppte av oss hos Paul & Ann.
Glöggmingel
pepparkakshusbygge
 
 
 
 
och champangeprovning! 
 
En Julquizz på det. Vi åt pasta med god fläskfilé-och svampsås. Supertrevligt som vanligt och som vanligt så gick jag strategiskt och la mig för att kunna klara av morgondagen...

Kommentera här: