0

Julfest Paragon Nordic

Det blev ingen glöggbjudning denna morgonen, åt frukost med Christer istället.
 
Förmiddagsfikan från Christer, en saffransknut
En heldag på kontoret, en annorlunda dag ändå, massor av samtalstid, 2 olika erbjudanden om "fast tjänst",ett grymt bra arbete utfört av en i personalgruppen(operation övertalning av äldre herre att han behövde komma till sjukhuset, det engagerade många människor men som denna personal lyckades med själv till slut.
Klockan 16 körde jag till Höganäs och Nordic Wellness där. Hoppade in som vikarie på ett combatpass. Kände att jag behöver träningstimmarna med deltagare innan jag ska filma det.
Det syns hur nervös jag var...
Jag kan säga att jag är tacksam för det inte är min "hemma-anläggning".
Efter passet, som blev mer än tillräckligt bra,så provade jag deras duschkabin och körde direkt till Eket. Under tiden pratade jag med käre svåger i norr och med pappa och Kristina.
Paragon Nordic hade julfest med repektive i Spraymasterlagret
 
 
Lekar, såklart
 
Superfint ordnat av festkomittén, och god julmat från Woodlands.
Tyvärr så slutade inte festen lika bra för alla... men vi andra var mycket nöjda och tacksamma!

Kommentera här: