0

Ny tv

Jobbade full,men trött dag, det är farligt att vara extraledig.... Lunchade på pizzerian med Vikki, lite schemaläggning, teamträff och körde hem från jobbet vid 16.
Christer och killarna var på Elgiganten(och köpte hem tv, sub och högtalare), Väla och på bio. Karro på Väla med väninna. Karro och jag skulle gått på ett Bodyattack-pass på kvällen på N.W Väla, men de ställde tyvärr in det. Christer hämtade upp mitt träningskort där då och så hyrde han solningstagg till mig i Åstorp. Vilken underbar man jag har! Jag tillbringade kvällen framför datorn och försökte få in Combatdetaljer, snart dags att filma passet. och så satte jag upp mål och planerade 2017. Upptäckte att vi dubbelbokat oss redan, i Mars... 
 Skidresa och Johans Glans, trist men valet melllan de två sakerna är inte svårt! Så då har vi fyra biljetter över om någon vill se honom i Kristianstad, eller ännu hellre om någon vill byta till när vi kan!
...och så köper han palmer....
Från Dana
Från Kajsa
Tror de har det gott där på Bali!

Kommentera här: