0

Ren bil

Tisdags kom det paket! Äntligen ska vi få tillbaka ett kök! På Gränsbyggden har Christer beställt Micro, spishäll och ugn med pyrolys (viktigt!). Mycket billigare än någon annanstans.
Fast... spishällen var det fel beställning skickad, så den passade inte alls, micron hade andra mått så då tycker Christer att vi ska såga i inredningen, jag hade hellre bytat micro till någon som passar. Men ugnen den passar och körds en pyrolys-rengöring i detta nu!
Hade en dag på jobbet utan Vikki, trodde hon var på seminarium men det visade sig att hon var hemma sjuk. Hade ett uppföljningsmöte inne på stadshuset hos Helena och fick renskrivit och sorerat upp en hel del papper på kontoret. På kvällen körde Christer till Markaryd för att byta spishäll och lyckdes hitta en utgående modell med rätt mått och som kostade 4000kr mindre - nöjd!
 
Under tiden handlade jag mat (äntligen) och
tvättade min bil (äntligen)
Lucas var och gymmade och åt kvällsmat hos Cornelia, Dana tränade och hade ätit. Christer och jag gjorde vårrullar och drack ett glas vin....
Blev uppringd när jag handlade och blev erbjuden ett jobb... får se vart det leder.

Kommentera här: