0

Laserdome

 
Vaknade av mig själv kl.06.00, gick upp en stund senare och drack kaffe innan jag kläde mig för en
Morgonrunda med Lena och Tekla
Frukost med Christer, letade efter ett "arbete" jag gjort på datorn men glömt att spara tydligen för jag kan inte hitta det - några timmar åt spillo där...  :(
!0.15 kom Jönssons och vi körde i tre bilar till Helsingborg.
Anders, Emmy & Philip, Dana, Emil Dahlin, EmilJönsson, Lucas, Marko, Rasmus, Ann, Linn, Ida, Paul, Christer & jag  Laserdome!!
Tre goda hård kamper (tyvärr var där en massa små danska ungar som mest var i vägen för oss andra, och sköt oss som var i samma lag hela tiden) och ärligt var det ungdomarna som vann.
Rasmus stannade var i stan för att vänta in Karro som jobbat. Jag körde med Lucas och Marko först till Knutpunkten för att fylla på Lucas Jojo-kort (Som en ninja kröp jag ur bilen i en SMAL parkering, borde kört på och flyttat den andra bilen för den var tokdåligt parkerad!), sedan körde jag killarna till Väla och själv körde jag hem och blev serverad Taco av Christer och Anders. 8 st runt köksbordet.
Emil "jag läser din blogg" Dahlin !!   
Du är för söt, Emil!
Blogg och vilostund innan resten av dagen och piff!
 

Kommentera här: