0

Marks fest

 
 
 
Redo för fest - även om håret är rakt och inte lockigt som jag tänkt mig när jag stod och lockade det....
Att jag inte lär mig att inte lägga tid på att locka mitt jädra hår! Det häller ju aldrig ändå!
Dana körde Lena&Conny och mej&Christer till Mark som inte hade födelsedagsfest...
Ett bildspel med bilder på gästerna... vi som var där istället för de som var roliga och de som va lite sämre, och de som var skrafs!
OMG med skaldjur !!!
Fantastiskt gott!!
Oh så mycket gott att äta! Det kanske ska bli helgmaten i fortsättningen....  ;)
Mats kämpade med att öppna ostron till oss
Skål på ostron!
När jag var mätt, riktigt mätt så fick jag en halv hummer till....
Pauls musikquizz - superkul!
Mark hade en frågequizz med svåra frågor - men mycket kul!
Christer hade gjort ett Markquizz - kul det också. Marks mamma vann, Marks bror kom två, Marks kusin kom trea, ett annat lag kom fyra och laget som jag var med i och med Mark i kom femma!!! Spännande!
Lite dans och mycket prat under resten av kvällen för mig.
Fantastiskt roligt!  Stort TACK MARK!!

Kommentera här: