0

Torkild Sköld

 
Körde Christer till flygplatsen på morgonen, Dana surade på oss, Christer surade på mig =ingen bra morgon!
Skittråkigt väder snöblandat regn och +2grader.
Snön låg kvar på Hallandsåsen
Vi hade avslut i Evidens och startade vårt examensarbete. som ska vara klart den 1/6.
Lång tid dit kan tyckas men om jag inte vet vad jag ska skriva om blir jag lite mer än stressad....
Kom hem och gick en runda med Tekla medan Lucas skulle gjort kvällsmat till oss, men det blev att vi gjorde den tillsammans. Åt och duschade innan jag hämtade upp Lena och sedan körde till Ängelholm och till:
Rönneskolan
TORKILD SKÖLD- PERSONLIGT LEDARSKAP
Mycket bra föreläsning och många saker från KBTn som blev bekräftade.
Inte så många Aha för mig men just bekräftande och "påminning". Absolut värt det! Kan ni, så gå och lyssna på honom.
 Vi kan bara förändra oss själva och vi kan inte förvänta oss annat resultat om vi gör samma sak/reagerar på samma sätt som vi brukar göra. Vi är alla VD i våra liv! Ta ansvar för ditt liv och gör det bästa av det!
@torkildsköld #torkildskold

Kommentera här: