0

djup snö

Christer flög till Norge i måndagskväll och fick skäll av vår dotter på kvällen när där inte var varmvatten. De tillsammans med Kenneth fick igång pannan och varmvattnet igen!
Upp i tid och morgonpromenad  med Tekla innan jag...
..skottade trottoarerna. In och åt frukost och duschade. När jag kom ut igen hade det snöat igen allt det jag skottat! Sofie var hos tandläkaren så jag körde i god tid och långsamt - mycket modd på motorvägen. Ibland nästan lite obehagligt!
Medicinskt perspektiv med Joanna under dagen. Intressant, användbart och givande.
snö även i Halmstad
Inom Mellbystrand och handlade nödvändigt och kvällsmat till oss tre som är hemma. På vägen hem passade jag på att prata med pappa som inte pratar medsedan julafton!! Men han erkände att han faktiskt hade funderat på att ringa mig en dag...  ;) 
 Hemma så åt vi tillsammans alla tre. Hade ett deeptalk med Lucas - vette tusan om det hjälpte - just då kändes det bra, men den känslan försvann snabbt igen. Gick med Tekla i...
djup snö. Längtar efter min man som stannar längre än planerat uppe i Norge...

Kommentera här: