0

Fredagsgatan.

Måndagsmorgon.... Christer till sitt jobb, Dana och Lucas till sina skolor. Jag försökte få ordning på mig själv och huset.... gick sådär.
En promenad med Tekla blev det innan jobb i alla fall.
Sprang i 20 minuter på löpbandet  tillsammans med filmen"En grevinna i jeans"Dessutom hade Christer lyckts stänga av värmepumpen så mitt i duschen försvann ALLT varmvatten, jag hann bara tvätta håret... 11.30 körde jag till Helsingborg och till Västergård där jag arbetade med nya människor, en del "gamla" killar och några alldeles nya. Tiden går så otroligt snabbt när man arbetar på dessa ställena! Det kan vara för man har så roligt där!
Presenten från svägerska/ svåger men som jag glömt visa. Fina serveringsskålar.
Kanon till nötter och knäcke!
 
Arbetade till 23, men var med och var sekreterare på husmötet och jag blev tvungen att renskriva mellan 22.45-23.20 och då kunde jag tyvärr inte få dem utskrivna. Hemma och i säng vid 24. 

Kommentera här: