0

KBT redovisning

Huvudvärken fortsätter...
Åkte till Halmstad där vi var en timme innan alla andra, för att förbereda vår redovisning i KBT
Redovisningen om Specifik fobi, och den gick bra. Vi var nöjda alla. Återstår att se om vår käre lärare har
lite humor och uppskattade den också.
Satt och kom på att utanför lunchrumsfönstret står ett gammalt slangtorn!
Ja.. jag vet inte riktigt var som fallit i mej...
ännu en redovisning, denna om social fobi.
Lite men uppskattad sol idag!
På vägen hem fick jag ett samtal och blev kallad på anställningsintervju!!  Jag är sååå glad och lite nervös!
Det går bra at hålla alla tummar ni kan och jag hör av mig när ni kan släppa dem igen! ;)
Hemma så satte mig och betalade räkningar, bokade en föreläsning och bloggade lite innan jag körde till Klippan
dessa skulle fixas till
hmm... svårt val!
Såhär ser det ut på "Place4nails"
"Black Cherry" blev det till slut! Nöjd!
Åt lite kvällsmat med de andra innan jag och Lena gick kvällsrundan.
Körde till Helsingborg och jobbade natten med Pontus, en lugn natt. Glädje att komma till killarna på Trappan!
Många kramar och handslag blir det. Och många : Ezme man ast Lotta! Ja, det är inte bara jag som säger det!

Kommentera här: